2009/08/18

Happy Birthday

På fredag fyller Jojo 21 år och det ska firas med hemmafest hos henne. Eftersom hennes mamma inte vill att vi ska dricka alkohol på tom mage så ska hon laga lasagne till de som vill ha. Gissa om jag vill ha? Åhja. Lasagne är så himla gott.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att köpa present till Jojo. Hon tyckte att det var okej om jag gav henne en present lite senare och tyvärr kommer det nog att bli så. Det är synd för det som jag vill ge henne kan jag inte ge henne, det är totalt omöjligt. Det är inget materiellt som jag tänker på. Roligt kommer det att bli på fredag men jag kommer att vara väldigt trött eftersom jag ska gå upp klockan 07.00 och fotas och så. Huvudsaken är att jag dyker upp överhuvudtaget och det kommer jag definitivt att göra!

Inga kommentarer: