2009/08/21

JIPPIE

Älskade underbara fina bloggläsare!

Hemma igen efter fotograferingen som gick jätte bra. Imorse när jag vaknade kände jag mig nervös men inte panikslagen. De på saxin var jätte duktiga och snälla som lugnade ner mig och fick mig att känna mig trygg, håret och sminket blev helt underbart också. Det blev exakt som jag tänkte mig. Rockigt men feminint! Precis som jag är...

Idag fyller min älskade Jojo år. Ikväll ska jag hem till henne och lattja lite. Om jag ska vara helt ärlig ser jag mest fram emot lasagnen. Det kan bero på att jag är vrålhungrig nu. Tur att mamma ska komma och hämta för vi ska luncha ihop.

Jag vet inte om jag skrev det igår men jag gymade aldrig. Det drog ut på tiden på saxin så jag hann inte. Tisdag, då gäller det.

FY FAN VAD JAG ÄR GLAD!!!

Inga kommentarer: