2009/08/16

Sunday

Det var riktigt trevligt igår på kalaset. Han som fyllde 50 år har mamma och pappa känt i typ 25 år men under de senaste sju åren har det inte blivit av att vi har träffats. Innan gjorde våra familjer allt ihop! Åkte på semester, firade midsommar ihop, jobbade tillsammans och var helt enkelt bästa vänner. Någonstans på vägen dog vänskapen ut men nu är det åter igen en gnista i vänskapen. Det var roligt att träffa Thim, deras son, som var min bästis när jag var liten. Honom har jag saknat! Eller ja, hela familjen såklart...

Idag ska jag förmodligen till väla och handla gymnastiksskor och träningsbyxor. Imorgon ska jag träffa min "pt" klockan 10.00 och sedan klockan 18.00 ska jag till saxin och se om jag får vara deras hårmodell. Vi får se helt enkelt.

Imorgon börjar Robert att jobba igen vilket inte känns jätte roligt. Vi får så lite tid tillsammans när han jobbar och repar. Som tur är ska jag gymma när han repar så det krockar inte där.

Inga kommentarer: