2009/08/20

Torsdag

Godmorgon sunshine!

This is THE day. Färga och klippa håret, äntligen! Jag litar helt och hållet på de två stylisterna. Det är skit bra för den ena stylisten har hårfärg som specialitet och den andra stylisten har hår och form som sin specialitet. Så jag får det bästa av varje. Självklart tar jag före och efter foto som jag lägger in här i bloggen.

Ikväll ska jag gyma. Mammas massör sa att jag skulle träna mina biceps men med utan några vikter. Okej... ? Hur sjutton gör jag det? Hoppas att Annika är där ikväll så att hon kanske kan hjälpa mig med maskinerna och vilken maskin som är till vilken övning. En del har jag memorerat men absolut inte allt. Då när jag testade maskinerna och lyfterna var jag jätte skakig vilket är normalt i början och då är det skönt att ha någon där fall i fall det vinglar för mycket. Pappa ska hämta mig klockan 18.00 eftersom jag inte vill gå igenom ghettot här nedanför där vi bor alldeles själv om kvällen. Speciellt inte under tunneln.

För övrigt var Robert jätte duktig igår. Han har varit och handlat mat själv innan men nu både skrev han inköpslistan och handlade maten alldeles själv. Aldrig förr har det hänt att han har skrivit vad som behövs handlas eftersom han inte har ett öga för sådant. Lyckligt nog fick han med det mesta faktiskt! Oj vilken duktig kille...

Inga kommentarer: