2009/08/18

Miss duktig

Gissa vad jag har fått efter att endast ha testat maskinerna på gymet? Träningsvärk. Hallå ja, undrar hur det kommer att bli efter ett riktigt pass. Idag ska jag inte till gymet, pappa sa att jag ska ha en dags vila mellan passen och om jag ville kunna röra mig imorgon skulle jag inte träna idag. På torsdag kör jag igång istället!

Idag har jag förövrigt varit väldigt duktig. jag har städat, dammsugat, diskat och lagat mat. Damma orkade jag inte eller snarare ville inte. Det viktigaste av allt var att jag svarade i telefonen när fotografen ringde. Nu längtar jag faktiskt till på torsdag då jag ska klippas och färgas!

Ikväll ska jag hem till mina föräldrar och kolla på friidrott. Jag hejar alltid på Sverige och Jamaica. Sverige för att jag bor i Sverige och Jamaica för att jag tyckte att de såg så exotiska ut och flaggan var fin när jag var mindre, det tycker jag fortfarande.

Inga kommentarer: