2009/08/18

Tisdag

God morgon!

Idag vaknade jag först klockan 08.00 men bestämde mig väldigt snabbt för att somna om igen och vaknade nu klockan 10.00 istrället. Det är första gången på länge som jag inte har behövt ställa klockan på typ 07.00 och sådanna tramsigt tidiga tider.

Igårkväll kollade vi på friidrotten istället för att hyra film. Att sitta och kolla på fotboll under en helda g hade jag aldrig klarat av men friidrott är så blandat och det händer många olika saker. Jag förstår inte de som tycker att Bolt är "för mycket". Vaddå för mycket? Det är ju det som är så skönt att han ler och skrattar och skämtar tillskillnad från de andra dönickarna där. Skulle jag skymta ett litet leénde på någon som precis har vunnit ett lopp så skulle det fan ta mig vara ett kryss i taket. En del människor klarar inte bara av när det går bra för någon annan. Skulle inte du vara lite kaxig om du vore världens snabbaste människa? Nej just det, det kan man inte vara om man är svensk...

Fotografen har inte ringt ännu. Det gör mig ingenting. På onsdag kan jag inte träffa honom så då får det bli på torsdag, typ innan de ska färga och klippa mitt hår. Precis så som jag ville ha det ifrån början! Dagens schema består av tvätta kläder (om det finns någon tid mellan 11-15), diska, damma, dammsuga och bara allmänt plocka iordning.

Inga kommentarer: