2009/08/21

Fredag

Godmorgon!

Jaha, då gick jag upp 06.00 imorse... Kul... Klockan 08.00 ska jag vara på saxin och bli stylad. Du ska se ögonfransarna som jag ska ha både på över och under fransraden. Riktiga transvestit lösögonfransar med diamanter på. Ja jisses Amalia!

Har du någon gång sett den reklamen "zumba", dansa dig smal du vet. Asså de står där och säger att zumba är helt nytt och ett skit bra sätt att gå ner i vikt på. Hur gör man då? Jo, man dansar. skulle det vara något nytt? Har inte människor genom alla tider dansat..? Då säger jag såhär, köp inte zumba utan sätt igång någon bra cd istället och börja dansa. MYCKET billigare och det är samma princip, faktiskt exakt samma sak. Löjlig reklam...

Jag ska fråga om jag kan få bilderna från idag. När jag har fått allt lägger jag upp bilderna här, precis som jag har sagt.

Till slut: JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR. JAVISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UTI EVIGHEEEEEEEEET! Grattis Jojo din peruiska get!!! Ses ikväll.

Hej så länge.