2009/08/22

Mysig lördag

Om tio minuter startar friidrotten på teven och det ska jag kolla på. Ikväll ska jag mysa med mina föräldrar över lite grillad kyckling och ostbricka. MUMS! Egentligen tänkte vi ha lite kräftor men pappa vill ha färska och inte djupfrysta, så då får jag vänta med det...

Det var trevligt igår hos Jojo. Jag stannade från 19-23 sedan var jag så himla trött så jag åkte hem för att sova. Jojo fick en baginbox (vitt vin) av mig i present. Dålig fantasi där ja..

Just nu i detta ögonblick står Robert och hela Bulletrain redo för att inta scenen i Höganäs. Jag kände inte för att sticka dit och lyssna ikväll men nästa helgska jag till BaraRock i helsingborg för att kolla då de ska spela. Det ska bli kul att höra deras låtar live (om jag räknar bort de gångerna när Robert sjunger i duschen...)

Nu börjar friidrotten! HEJA JAMAICA!!!

Inga kommentarer: