2009/08/17

God morgon måndag!

Äntligen måndag! Jag tror nog att jag är den enda i hela Sverige som tänker så idag. Varför så glad då? Jo för klockan 10.00 ska jag träffa min pt och lägga upp ett schema för min träning och klockan 18.00 ska två stylister kolla på mitt hår och se om de vill styla om det eller inte. Spännande att se vad de säger! Helt ärligt... Om en stylist ifrån MILANO säger till dig "du skulle vara vrålsnygg i snelugg", hade du tackat nej till att klippa snelugg då? Jag blir så arg varje gång jag kollar på top model då det är makeovers. Alltid är det någon som gråter och divar sig. Hur många får chansen GRATIS att få sitt hår klippt av en känd världsbäst frisör? Det kostar en hel del annars.

Trots det har även jag några big no no. ALDRIG att jag klipper mitt hår kortare än till axlarna och ALDRIG att jag vill ha en hårfärg med röda pigment. Jag tycker om min mamma men vill inte se ut som henne för det. Anledningen till att jag inte vill ha kortare än till axlarna är för att jag har haft det en gång tidigare och jag hatade varje sekund då mitt hår var så kort. Även om det skulle vara snyggt så trivs jag inte i kort hår.

Jösses nu springer tiden iväg! Igår köpte jag (eller pappa rättare sagt) nya gymnastiksskor och joggingbyxor som jag ska gymma i. HAPPY!

XoXo Bexxe

Inga kommentarer: