2009/09/10

Bilder från kolonin

Fin blomma som har tittat fram på kolonin


Kommer du ihåg när jag planterade dessa örter som inte var mer än några cm då?
Nu är de inte så små längre.

Bara jag som tyckte att gräsmattan behövdes klippas?
Nu hoppas jag bara att gräset, och inte ogräs, vill titta fram igen..




Mamma och jag har varit nu i drygt två timmar på kolonin. Jag har klippt FÖR HAND de grästussarna som gräsklipparen inte kunde ta. Jag kan meddela att jag har fem fetstora blåsor på min höger hand nu. Nu är det gjort i alla fall!
Robert är på IKEA för att köpa oss en stol så att vi kan sitta vid skrivbordet inne i sovrummet. Det känns faktiskt lite läskigt när Robert ska köpa möbler och inredning, det kan både gå bra och dåligt. Hoppas att stolen blir bra annars åker jag och byter den.
Nu ska jag förbereda maten och det behövs diskas.

Inga kommentarer: