2009/09/10

TORsdag

God morgon!

Sitter och glor på "the voice" och äter frukost. Jacob Öqvist är som sagt bäst!

Fick som sagt klippt gräset igår. SÅ HIMLA SKÖNT! Tre fulla plastpåsar (en rymmer 240 liter) av klippt gräs blev det. Plommonen var även perfekta att äta så det blev en hel del plommonätande där. Även om jag käkar GI-mat är det någonting som jag ine tänker utesluta och det är frukt. I Love Fruit! Tycker ändå att jag får deala med mig själv och komma överrens med mig själv vad som är okej och inte okej. Så då har jag tillåtit mig själv att äta frukt, vilken frukt som helst.

Torsdag idag och det innebär gymmet ikväll och sola innan dess. Min träningsvärk i benen har inte gått bort så undrar hur det kommer att gå att träna dem. Klarar jag inte det kan jag alltid gå eller cykla på gymmet. Det ger en träning i sig själv. På måndag är sista gången som jag och Annika ska träna med varandra. Det suger! Denna månaden har gått så himla fort. Jag tänker inte ta ett nytt foto på min kropp riktigt ännu eftersom jag började med GI-maten förra vecka. Visst jag kar gymmat i en månad men ska jag ta en bild så vill jag verkligen se resultat. Ska alltså ta ett nytt foto om typ tre veckor. Sedan ska jag ta ett till foto efter två månader osv.

Händer annars idag då? Njae, inget märkvärdigt tror jag. På lördag är det utgång i alla fall, den saken är säker.

Inga kommentarer: