2009/09/10

Forrest, Forrest Bexxe

Nu har jag kommit på en as bra anledning till varför jag aldrig frivilligt går ut och går. HUR KUL ÄR DET ATT GÅ PÅ KULLERSTEN OCH ASFALT? Hade jag bott vid en skog hade jag varit ute varje dag och promenerat. Efter ett tag hade jag säkert tröttnat på även det, men ändå. det är inget roligt i gå i stan. Ska jag gå så vill jag svettas, få en hög puls, vara osminkad och allmänt lökig. Det går inte inne i stan. Omgivningen och miljön är riktigt kass. Hur kul är det att glo på hus och andas in en massa avgaser från bilar när man flåsar sig igenom stan? Inte kul alls. Sedan ska jag inte snacka om alla dessa rödljus och övergångsställen! Nej, skogen är bäst för promenader.

Nu har jag tagit reda på när Bulletrain spelar på lördag på BaraRock, det är ca kl 22.00. Så om du inte har något för dig, bor i Helsingborg och gillar rock så är det bara till att befinna dig där på lördag ca klockan 22.00! Så länge du inte bor i Helsingborg tycker jag inte att du har någon anledning till att inte dyka upp. Gillar du inte rock? Sök terapi.

Inga kommentarer: