2009/09/11

FREDAg

Godmorgon!

Är det en god morgon...? JA! En vecka har jag ätit GI och när jag ställde mig på vågen i morse visade den att jag har gått ner 1.7 kg. Den du!! Jag är självklart jätte mega bega glad! Inte en enda gång har jag känt mig hungrig, jag har alltid varit mätt. Det är helt otroligt att GI verkligen fungerar eftersom jag har gått ner 1.7 kg. Det känns riktigt kul och träningen går bra. My life is good.

Idag ska jag träffa Susanne på navigatorcentrum klockan 14.15. Fan alltså jag vill bara vara hemma och slappa. Eller nej, jag vill städa! Måste tvätta kläder också... Det har jag inte tid med om jag måste gå till navigatorcentrum. Vill inte ha smutstvätt här hemma, det stör. Skit också!

Det sägs att den andra veckan då man använder en diet är den allra svåraste veckan. Både när det kommer till att hålla dieten, gå ner i vikt och känna motivation. Äsch, jag fortsätter som jag har gjort innan och så ska jag inte ta själva vikten på så stort allvar. Inte bryta ihop om jag "endast" har gått ner 0,3 kg.

Nu ska jag tillaga min frukost. Ska jag äta bacon? Ägg? En skål med yoghurt och kokosflingor kanske?

Inga kommentarer: