2009/09/09

Snälla svara då?

Varför finns det INGEN som skriver en intressant blogg?! De flesta bloggar handlar om latte, mode, rosa, elakheter och är väldigt oseriösa. Jag skiter väl att du har på dig en blus från Zara och jeans från Topshop. Jag vill läsa om människors tankar och ideér, om svåra stunder och glada stunder som allt är ärligt och kommer från hjärtat. Finns det ingen sådan blogg? Det är för jäkligt egentligen att topbloggarna här i Sverige egentligen tjänar stora summor på att skriva strunt och trams, vara elaka och omogna, VARFÖR VILL FOLK LÄSA DESSA BLOGGAR? Om du läser någon sådan blogg kan du då svara på VARFÖR du gör det? Jag förstår verkligen inte det. Det är väl roligare att följa en person som kämpar för att bli frisk (på vilket sätt som helst) eller kämpar för att gå upp/ner i vikt? Människor som kämpar, det där jag får min styrka ifrån.

BOJKOTTA TRAMSIGA, BRATIGA OCH ELAKA BLOGGAR!!!

Inga kommentarer: