2009/09/09

Yoghurt med kokosflingor

Godmorgon!

Ja det äter jag denna morgon. Jätte mega bega gott. Först hade jag tänkt att äta lite kassler från gårdagens middag också men jag känner mig mätt.

Det känns bra med rutiner. Mina tider då jag äter om dagen är 9.00, 12.00, 15.00, 18.00 och en gång till klockan 20.00 de dagar jag tränar. Förstår inte de som äter två gånger om dagen och då innefattar oftast inte en frukost. Hur kan ni hålla er till 14.00 om dagen innan ni äter?! så fort jag vaknar går jag och morgonkissar och när jag sitter där och kissar börjar jag för de mesta må illa eftersom jag är så hungrig. ALDRIG att jag kan hålla mig mer än en halvtimme med att äta efter att jag har vaknat. jaja, vi är alla olika antar jag.

Det blev inget bloggande igårkväll. Jag stack till Jojo vid 16.30. Vi kollade på "illusionisten", åt kokt kyckling med sallad och kollade på idol. Filmen var riktigt bra. Lite förutsägbar när Jojo säger i början av filmen "glöm inte att det handlar om illusioner". Thank´s hun! jaja, gjorde ingenting även om jag fattade hur slutet skulle vara, den var bra filmad så.

Såg du idol? Jihde är så himla bra tycker jag, så där lagom töntig liksom. Asså jag blev inte imponerad av han med en cool attityd och fula glasögon. Det känns lite blasé med killar som kommer in med en jag-är-här-för-att-jag-inte-hade-något-annat-att-göra-attityd. Varför inte vara cool men liksom ändå visa att idol är bäst. Känns lite som Lars som var med förra året, åh vad jag störde mig på honom. Jaja, glasögonormen imponerade inte på mig.

Inga kommentarer: