2009/09/09

Nu så!

Nu har jag varit duktig ännu en gång. Hm, blir bara duktigare och vackrare för varje dag som går tycker jag! Tog lite foton idag på kolonin som jag lägger upp imorgon för jag har mobilsladden hemma och nu är jag hos mina föräldrar.

Mamma och pappa sitter och äter glass, jag tackade nej. Vet du vad? Det gör mig ingenting. Det känns skönt att jag inte har något sockersug och ändå har jag inte ätit något direkt sött på en vecka. Jag brukar bli enormt sockersugen om jag inte har fått i mig något sött efter ungefär två-tre dagar. Fy fan vad jag ska klara av det här!

Plockade plommon på kolonin, MUMS. Det var flera som var ruttna och låg på marken vilket är väldigt synd, speciellt när jag har gått ett helt år och väntat på att de ska mogna. Så vad gör jag istället för att käka glass? Jo, jag äter plommon. Ja jag vet, fruktsocker, några går bra att ta. Jag har lovat mig själv att inte må dåligt över det jag äter. Så länge jag äter med måtta så är det inget problem. Det kan lätt bli så när jag har vräkt i mig en hel pizza att ångesten smyger sig på mig, det räcker med en-två slajsar.

Idag har jag haft träningsvärk i mina ben, men inte en jobbig träningsvärk utan en träningsvärk som känns skön för då vet jag att jag har tränat kroppen. Fått den att anstränga sig.

Idol klockan 20.00! Hoppas att det kommer att vara bättre än igår. Tyckte inte att de uttagna var något speciellt, ingen som jag la märke till så där vid första ögonkastet liksom. Eller bord ejag säga öronkastet? *tjitjing* Okej den var kass...

Inga kommentarer: