2009/09/07

PINCETT! VART ÄR DU?!

JAG BLIR TOKIG!

Har sprungit runder här nu i lägenheten i en evighet och letat efter min pincett. Jag hittar inte den! Det gör mig riktigt tokig eftersom att jag vet att jag åtminstonde har två pincetter, men VART? Jaha.. Då kan jag bara glömma att plocka och färga mina ögonbryn idag. Skit också!

Anyway, mamma kommer och hämtar mig om en timme och så ska vi till navigatorcentrum och snacka med Susanne som jobbar där. det var Susanne som hjälpte mig i början med vad jag skulle göra, plugga distans blev valet då. Nu känner jag att jag skulle kunna tänka mig att göra något litet, typ vattna blommor eller något, bara jag gör någonting. Misstagen jag gjorde i början var att jag tog för stora kliv framåt och det gjorde att jag gick bakåt istället. Babysteg är det som gäller nu. För några månader sedan skrämde ordet "jobb" mig väldigt mycket. Nu har jag börjat tänka i de banorna att ja, jag skulle kunna tänka mig att göra något litet. Vi får se vad Susanne har att säga.

Varje fredag ska jag väga mig och jag rapporterar SÅKLART hur min viktminskning går vecka för vecka här i min blogg. Tydligen är det ingen som vill gå ner i vikt med mig...?

Inga kommentarer: