2009/09/08

Lite klagan

Kan någon svara på varför det är en tårtbit på blogger.com på framsidan? Eller är det en båt..? Nej, det ser ut som en tårtbit. Är det så att de kanske att de försöker locka mig till att äta en tårtbit och förstöra min viktnedgång? HAH! Funkar inte! Inte snällt blogger, inte snällt alls...

Haha! Belle ser Shawn och Mimi kyssas, nu trillade hon från en brandstege. Härliga tider. Är det för övrigt endast jag och Jojo som kollar på "våra bästa år"? Världens bästa såpa genom alla tider.

Vad har hänt med kanal tre och deras design?! Den är jätte ful och då menar jag speciellt trean, jag menar har vi inte lämnar nittiotalet? Känns som att jag sitter i Thailand och kollar på deras kanal tre eller något. Fult är det.

Till middag tänker jag laga ungnstekt kassler med smält ost på, ris till Robert (eller kanske potatis, har inte bestämt mig, gräddsås och kokta grönsaker. Gott va? Lite avundsjuk blev du allt nu!

Inga kommentarer: