2009/09/07

God morgon sunshine!

Haft en bra helg? Det har jag haft, eller njae, sådär. I fredags var det ju begravning och det var en jätte fin begravning. Det kändes lite skumt att träffa släkten på pappas sida, speciellt när de kom fram och sa "Hej, mitt namn är Ingrid". Ja jo jag vet? Så lite träffar jag släkten på pappas sida. Det var inte många som jag kände igen men de jag kände igen kände inte igen mig. jaja, det var som sagt drygt tio år sedan sist..

På fredags kvällen åkte Robert till Malmö för att spela medans resten av familjen stack till min moster och hennes man. Där bjöds det på räkor, kräftor, sillar, bröd, godis och mycket mer. De andra snapsade men inte jag! Glad är jag för det.

I lördags skulle jag ut för att fira Josse men jag kände mig inte bra i magen så jag följde inte med ut. Var som en zombie hela dagen som sov vartannat. På kvällen skjutsade Robert hem mig till pappa som hade köpt grillad kyckling, ölkorv och en god ostbricka. Robert hade en spelning i Örkelljunga och mamma var i Göteborg så det var bara pappa, jag och Daizy hemma. Mysigt!

Igår var jag och familjen ute i skogen och promenerade med Daizy. Jisses vad det blåste och regnade! Fick ha på mina raggsockor och min vinterjacka men det var skönt med promenaden.

Denna vecka är sista veckan som Annika hjälper mig i gymmet. Det känns lite tråkigt eftersom annika är så bra och ger mig den där sista energin. Efter denna vecka ska jag börja att träna tre gånger i veckan. Det kommer att förmodligen vara på tisdagar, torsdagar och söndagar. Måste ju gå ner i vikt tills den 18 november!

Inga kommentarer: