2009/09/14

Hej och Hå

Godmorgon Sverige!

Jag har precis ätit frukost, yoghurt med kokosflingor och kollat på klippet när Kanye West avbryter Tyler Swifts tacktal. Klippet kan du se HÄR! Bara jag som inte tror att han är/var helt klar i huvudet...?

Så vem "vann" igår? Hyrde vi film som Robert ville eller spela vi på bingolotto som jag ville? Denna gång fick jag min vilja igenom. Visst var mitt brev till Fru Bingolotto fint? Tydligen gick det inte hem hos henne eftersom jag inte vann ett skit medans Robert vann en ny bingolott. Han blev inte nöjd med det eftersom han var ett nummer ifrån att vinna en bil. Själv tycker jag att han ska vara glad över att han vann överhuvudtaget. Jag är nöjd eftersom Robert för tur över sig och att vi måste spela på bingolotto nästa söndag. SCOOOORE!

Ursäkta att inlägget dröjde men mitt internet slutade att fungera helt plötsligt. Egentligen har jag skrivit MYCKET mer men det hann inte att sparas.

Inga kommentarer: