2009/09/18

Mår bättre

Godmorgon!

Ursäkta att jag inte uppdaterade igår. Jag var vaken lite till och från hela dagen, hade geber och senare feberfrossa så du kanske förstår varför jag inte hade lust att blogga. Mina tankar var här i alla fall. Ja, så vad har hänt då? Ingenting speicellt. Jag har svettats, gråtit, snorat, hostat och mått allmänt pyton. I morse tittade jag på Vakna som vanligt på kanal fem men Kissie var gäst och jag klarar helt enkelt inte av henne. Även om Kissie är alter-ego så tycker jag att det är hemskt och äckligt så som hon skriver om unga mammor, tjocka, unga tjejer osv. Det är synd för om du kollar på henne live så rättar hon hela tiden till håret och sina kläder, att hennes alter-ego ä'r självsäker är lite trist då jag tycker att hon också borde vara det.

Som jag befarade har jag gått upp 0,2 kg denna vecka. Det visste jag så det irriterar mig inte. Så mycket halstabletter och frukt som jag har tryckt i mig så är jag faktiskt förvånad över att jag inte har gått upp mer i vikt. Allt som allt är jag nöjd! Imorgon fyller min pappa år och det ska vi fira genom att äta gott hemma hos min moster och hennes man och åka in till Höganäs för att kolla på någon marknad eller utställning, kommer inte riktigt ihåg vad det var. Hoppas att jag är frisk tills imorgon så att jag kan följa med till Höganäs. Mamma var så snäll som köpte hostmedicin til mig igår och nässpray. Pappa gjorde en vitamin-dunder-shake till mig och den hjälpte faktiskt.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar eftersom jag inte känner mig trygg i mitt och Roberts hem nu när jag är sjuk. Vet inte varför jag känner så, men det känns bättre att vara här med Daizy. Idag är det fredag och det innebär FREDAGSMYYYYYYYS!!

Inga kommentarer: