2009/09/16

Prosit!

Om jag nyser relativt mycket, är det ett bra eller ett dåligt tecken? Håller jag på och nyser ut bakterierna? Jag vet om att jag tjatar om det här men jag vill verkligen inte bli sjuk. Innan tyckte jag att det var lite... trevligt att vara sjuk men nu hatar jag det. Det är inget trevligt med att vara inomhus när jag måste vara det, inget trevligt med att missa träning, inget trevligt med svullen hals och absolut inget trevligt när jag inte kan träffa Jojo. Att jag inte kan tröstäta en massa godis gör heller inte denna tid speciellt rolig. Det var bättre förr helt enkelt!

Lite nytta har jag faktiskt gjort idag när jag diskade. Resten av dagen ska jag spendera framför teven med mina raggsockor iklädd min snygga NYTVÄTTADE morgonrock, oh yeah. Ska kanske ta ett bad också. Attjo så länge!

Inga kommentarer: