2009/09/15

Hejsan


Godmorgon!
Som jag skrev igår är mitt internet lite struligt, det kan bero på att mitt program som skyddar datorn har gått ut. Får väl köpa ett nytt eller något.
Igårkväll var jag aptrött men jag gick och gymmade ändå. Jag hade inte mycket ork och energi så mycket gjorde jag av ren envishet. Annika var lite hyffsat frisk igår, fortfarande lite snuvig och hostig. Efter träningen skulle egentligen jag och Robert handla mat men jag var så himla trött så vi struntade i det. Istället duschade jag och kollade sedan på "svenska hollywoodfruar". Så himla genomskinligt att Anna Anka egentligen är en mycket ensam och olycklig kvinna. Hon försöker att dölja med mycket pengar, fina kläder och att vara snobbig men det hjälper liksom inte. Kommentaren som hon sa "Kvinnor måste ställa upp för männen. Vill mannen ha en avsugning av dig varje morgon, ja, då måste du ställa upp på det eftersom du är hans fru". SAY WHAAAAT?! Ska det inte vara lika där? När hon uttryckte sig så visste jag att mitt liv är bättre än hennes, för hon har inget eget liv, hon lever genom Paul. Tragiskt egentligen.
Idag ska jag bara slappa. Ikväll ska jag hem till mina föräldrar när Robert repar med bandet. Jag skulle egentligen behöva tvätta kläder men det orkar jag inte, får bli på torsdag eller något.
Fasen det gör lite ont i min hals. Äsch, det är ingenting, jag kommer inte att bli sjuk, så är det bara!

Inga kommentarer: