2009/09/18

Hej Tacos!

Åh vad härligt! Jag har ju inte varit ute sedan i tisdags då jag blev dålig men idag åkte jag och mamma till skogen och gick med Daizy en runda. Inte visste jag att det fortfarande är sommar ute! Typiskt att jag är sjuk då det förmodligen är den sista sommarveckan som vi har här nere. Pessimistisk? A little bit.

Tror du att jag klarar av att övertyga min kära familj om att vi ska äta tacos ikväll? Det tror jag för jag brukar få som jag vill. Det kan bero på att jag nästan aldrig kommer med dåliga ideér. Jag är mycket smart och tänker väldigt mycket innan jag säger något eller gör någonting. Att äta tacos ikväll är alltså en utsökt bra idé! Utsökt är just vad det är...

Jag stör mig så himla mycket på idol deltagarna. Alltså helt seriöst, det finns inte en enda som står ut så riktigt mycket. Jag tycker att alla är lite... samma sak typ. Den tjejen som Bagge åkte hem till och bar på sina bara ben att hon skulle sjunga och sedan gjorde en segerdans runt huset när hon hade wailat klart, det var ju bara så himla överdrivet. Helt ärligt, hon stod och waila i typ två minuter och då började Bagge att böla! Nej, tacka fan för Johan Palm, charmig och egen röst.

Inga kommentarer: