2009/09/15

KÄNDISdjungle

Kändisdjungeln på teve och det kollar jag, pappa och Robert på. Vad fan det är synd om programmet ju... Min mage är proppfull av halstabletter och persikor. Om jag inte blir frisk på det här så vet jag inte vad. Det är så himla störigt med bakterier och virus. Det går inte att bota, endast att lindra och det betyder att det enda man kan göra är att vänta tills man mår bättre helt enkelt. Hade det varit halsfluss skulle jag få ta pencillin i några dagar och sedan hade det varit över, vem vet hur länge detta kommer att hålla i sig.

Robert är så himla snäll så han åkte och handlade mat nu. Vi har varken ägg, bacon eller mjölk där hemma och det är mega viktigt. Har inte käkat ägg på länge, det är kanske därför jag blev sjuk? Fasen måste ringa Susanne och avboka mitt möte imorgon. GRR!

Inga kommentarer: