2009/10/23

Wiho

Jojo har precis varit här en runda. Alltid lika trevligt när folk tar sig tid att komma hem till mig istället för att jag alltid ska ge mig iväg till dem.

Ska snart ut och hämta det som är i torktumlaren och vända på kläderna i torkrummet. Kors i taket, alla kläderna fick plats inne i torkrummet. Händer typ... aldrig.

Har du sett det med Marlboro paketen? Innan var det 20 cigaretter som kostade 50 kronor. Nu har de sänkt till 19 cigaretter som kostar 47,50. Till vilken nytta undrar jag? Det är inte så att de har sänkt priset eftersom det är en cigarett mindre i paketet. Jätte konstigt tycker jag. Någon som vet varför de har gjort så?

Nu under helgen ska jag ta mängder med bilder som jag tänkte lägga ut i nästa vecka. Min Iphone är tillbaka hos mig och nu är det bara min mini pc som behöver fixas med virusskydd och sådant. Sedan blir det bilder!

Nej, nu måste jag ut till tvättstugan igen. Annars kommer jag in där eftersom det är elektroniskt. High-tech som sören här in the ghetto.

Inga kommentarer: