2009/12/14

Alla i Göteborg heter Glenn!

Mamma var i Göteborg som sagt. Hon har haft jätte trevligt på julmarknaden på Liseberg och julshoppingen var rolig. En massa julklappar kom hon hem med!

På lördagskvällen gick hon och hennes arbetskamrater till hotellets bar och där såg hon ingen mindre än Brolle junior, Pernilla Wahlgren och Nanne Grönwall. Hm, svenska elitkändisar. Ja jag säger då det. Hade jag träffat Pernilla hade jag förmodligen frågat henne om hon har något fel med hörseln eftersom hon har så otroligt irriterande ljus röst och ett hemskt fnittrigt skratt. Hennes skratt skär i mig som en vass kniv, så himla obehagligt. Brr jag får rysningar bara jag tänker på det.

Nåja mamma var i alla fall nöjd med helgen och hon har haft en trevlig liten tripp till Glenn-land.

Snart kommer hon och hämtar mig eftersom Robert repar och jag orkar inte att vara ensam. Är redan ensam hela dagen så jag vill gärna umgås med någon på kvällen. På onsdag ska Robert och hans band Bulletrain spela i Glenn-land så då ska jag sova över hos mamma och pappa. Jag är 21 år och kan fortfarande inte sova ensam i en lägenhet. Bedrövligt. Haha.

Inga kommentarer: