2009/12/17

Buuhuu

Hej och hallå!

Har sovit över hos mina föräldrar så nu ligger jag under täcket i soffan och latar mig. Igår gjorde pappa julskinka. Den blev vääääldigt god! Årets första julskinka smakar alltid mumsigt. Ingen julskinka, ingen jul.

Jojo ska snart komma på ett litet besök. Det är trots allt VÄLDIGT synd om mig just nu. Jodå, om det finns någon bajsunge som inte tycker synd om mig i detta läge ska jag... ska jag... TVINGA dem att tycka synd om mig. Känner mig som fem år igen. Bara nappen som fattas. Snuttefilten har jag redan. Försökte tvinga Jojo att gå och handla Polly till mig på Ica. Lyckades dessvärre inte så jag får komma på en annan lösning. Gå själv gör jag absolut inte. Hm, Jojo får följa med mig helt enkelt. Ja, så får det bli, jag och Jojo på en liten promenad till Ica. Love It!

På söndag ska jag hjälpa mina föräldrar med julpyntet här hemma. Hela lägenheten ska glittra och lysa av glitter, tomtar och stjärnor. Kan glatt meddela att snön har lagt sig på träd och gator. Bilarna ser ut som igloos som åker runder. Nu är det vitt och glittrigt ute så även den vinterdeprimerade känner värme och glädje. Visst är vintern den bästa årstiden?

Inga kommentarer: