2009/12/18

Det gjorde susen

Det var skönt med ett fotbad. Jag har skrubbat, filat, klippt, smörjt in och masserat så att jag har helt ont i händerna nu. Fötterna smörjer jag alltid in med "Coconut body butter" från "The body shop", superb smörja det där.

Robert har gett sig fanken på att köpa en STOR och HÖGLJUDD raket/bomb till nyårsafton. Snacka om att bokstavligt talat smälla upp sina pengar i luften. Tycker mer om att kolla på när andra smäller än att själv smälla raketer. Det är fint, det är det verkligen. Nåja det är hans pengar så han får göra vad han vill med dem. Vill han ha en dyr, stor raket då ska han få ha det också.

Det slog mig nu när Idol är slut vad sjutton ska jag kolla på nu på fredagskvällarna? Ska vi behöva hyra film varje fredag i fortsättningen? Gosh, illa illa. Typ börja spela bingolotto eller något.

Inga kommentarer: