2009/12/18

Smells gooood

Nyduschad och fräsch. Några droppar DKNY-parfym doftar nice från mina handleder och hals. Råkade ta lite för mycket så jag stinker snarare än doftar gott. Well bättre med för mycket än för lite.

Robert är hemma hos sina småkusiner, pappa är på julbord och mamma jobbar. Här sitter jag och kollar på ett otroligt kasst program på kanal5. Handlar om "snygga" tjejer som dejtar "nördar". Kom på något nytt liksom.

Jag ska hem till mina föräldrar som vanligt ikväll men nu när Idol är över vet jag inte vad vi ska kolla på. Finns det något intressant som man kan börja följa nu om fredagskvällarna? Ska vi verkligen behöva dra fram familjespel och faktiskt UMGÅS med varandra framöver...? Jag undrar just det.

Under helgen ska jag handla lite mer julklappar och julpyssla. Vill även julbaka men jag får se om det finns tid till det. annars ska jag julbaka med mormor på tisdag eller onsdag. Robert, jag och Daizy åker ju upp till mormor och morfar på tisdag! Bilfärden som vanligtvis tar två timmar kommer nog att ta tre timmar. Åh yes, motorvägen är såå spännande. Ska bli kul att träffa mormor och morfar igen i alla fall. Hoppas att det är snö där uppe. Annars fyller jag bilen med snö och tar med mig upp!

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: