2009/12/15

Tisdag

Kan det verkligen vara skönt att ha benen i det läget...?


Skön stil bruttan! Hur orkar hon?


God förmiddag!
Kollade på The Voice i morse innan jag slumrade till igen och då tjatade dem om hur jäkla mycket snö det är ute. I HELA SVERIGE. Nu undrar jag om snön glömde att falla över Helsingborg på söder? Stället som Gud glömde.
Natten har varit bättre än natten innan dess. Har vaknat någon gång och känt mig hungrig men lyckades somna om varje gång. Det är en biverkning av tabletterna. Man kan känna sig hungrig oftare än vanligt och då äta mer och sedan gå upp i vikt. Inte jag inte. Lyssnar inte på min mage som säger att jag är hungrig. Jag äter var tredje timme och inte mer än så. Lika bra att magen vänjer sig vid det och slutar att kurra och gnälla efter mat när jag precis har ätit.
Sista avsnittet av Ullared igår. Hoppas verkligen att det kommer fler avsnitt till våren/sommaren men det tror jag nog faktiskt att det gör. Morgan är ett skönt orginal som säkert är jäkligt roligt att festa till det med. Tror du inte det? Undrar om han blir helt bananas när han är lite onykter eller typ ännu lugnare och långsammare än vad han är nu. Han är kanske en riktig partyprisse när det väl gäller. Tjejernas favorit. Nåja det lär jag aldrig få reda på.

Inga kommentarer: