2009/12/16

Utvilad utan huvudvärk

God morgon!

Jag börjar dagen med att berätta dåliga nyheter. Vi fick inte lägenheten. Besviken är jag men samtidigt är vi vana att få kalla handen så jag är inte knäckt. Under snart två år har vi endast fått gå på två visningar så det är rätt tufft att hitta en bra lägenhet på ett bra område. Den goda nyheten är dock att hon som ska flytta från lägenheten ska lägga ett gott ord om oss till en annan tjej som ska flytta från samma hus. Så vi har kanske en chans på en annan lägenhet i samma hus. Bra va? Jag hoppas som sagt inte för mycket där heller.

Igårkväll blev det film men inget godis. Vi kollade på "Sk(r)attjakten" men jag orkade bara kolla tills klockan 22.00 så då stängde vi plåtburken och somnade. Vaknade endast en gång och det var 06.00 i morse men somnade om relativt snabbt. Vaknade gjorde jag 09.30 så nu känner jag mig rejält utvilad. Det behövde jag för den här satans huvudvärken är inte att leka med.

Ikväll ska Robert spela på "Sticky fingers" i Glenn-land. Tycker att det är så roligt att de spelar utanför skånes gränser och för en ny publik. Det är rätt sjukt, jag har en inspelad konsert med Hardcore Superstar när de spelade på "Sticky fingers" och nu ska Bulletrain spela där. Jätte roligt tycker jag! Detta blir deras sista spelning för detta året vilket känns ganska skönt. Under julen är han min och endast min. Inget repande och inget spelande. Niiiiice.

Inga kommentarer: