2009/12/15

Snöade i en liten stund

Typ tio minuter efter mitt förra inlägg började det att snöa. Riktigt mycket. Både små och stora flingor. Tyvärr stannade inte snön kvar på marken som det tydligen har gjort i resten av landet men jag förväntansfull och VET att det kommer att vara snö till nästa vecka.

På tisdag nästa vecka åker jag och Robert, kanske Daizy också, upp till min mormor och morfar i Kungsbacka. Jag ska hjälpa mormor med julpysslet, julbaket och julmaten. Vi ska stanna ända tills på lördagen och mamma och pappa kommer upp på julafton. Robert är lite orolig för att han ska bli rastlös så han har bestämt sig för att serva bilen när han ändå har alla fritid där uppe. Det kommer att gå bra och vi kommer att ha det så trevligt så. Tror faktiskt att Daizy följer med oss upp redan på tisdagen. Kul att gå på promenader med henne där uppe och det kan även vara bra för henne att bara slappa och mysa nu när det är jul. Kompisarna på dagiset kan vara rätt påfrestande ibland.

Jag börjar att må bättre nu. Stundvis känner jag mig uppåt och lugn så det känns som att tabletterna fungerar. Eller, att de börjar att verka. Huvudvärken håller i sig men jag känner mig inte yr och förvirrad längre vilket är sjukt skönt! Var riktigt obehagligt där ett tag. Ska till vårdcentralen igen på måndag och snacka om doseringen är bra osv. Vet faktiskt inte exakt vad vi ska prata om men det är alltid bra att följa upp vad som sker och hur allt går.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: