2009/12/16

Here we go again...

It´s baaaaaaack! Jag vet att jag tjatar men nu har den äckliga helvetes huvudvärken kommit tillbaka. Det bultar så fruktansvärt mycket så jag har ont i mina öron. Känns som en öroninflammation eller något. Hur länge ska det vara så här? På fredag har jag tagit tabletterna i två veckor. I bipackssedeln står det att biverkningarna vanligtvis håller i sig i två veckor. Hoppas att det försvinner till helgen. Apotekaren sa att det kan ta upp till en månad innan man känner av om tabletterna hjälper eller inte, hoppas att det inte gäller huvudvärken. Fan vad jag klagar men jag har ALDRIG huvudvärk så därför känns detta extra jobbigt. Nu vet jag hur migrän känns, jag lider med er som har det.

För att må bättre sminkae jag mig och satte på ett snyggt rött läppstift på mina fina läppförstorade läppar. I look like a fox! Räv... Fox... Hm föredrar att se ut som en donna. Nu är jag fin i all fall. Robert kommer hem om typ en timme. Då ska han packa ihop det som han ska ha med sig till Glenn-land och sedan ska han skjutsa hem mig till mina föräldrar. Hallå jag kan inte sova ensam i en stor lägenhet! Okej så himla stor är den inte men ändå. Läskigt ju. Tur att mamma och pappa har en skön soffa som jag kan slagga på.

Nej nu ska jag packa ihop det som jag ska ha med mig. Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: