2009/06/11

Crazy Daizy



God förmiddag!

Sovit gott? Hoppas det. Jag har sovit jätte gott. Just nu är jag hemma hos mamma & pappa eftersom att jag passar vår hund Daizy. Irish softcoated wheatern terrier, säg det fort 10 gånger!

Människor säger att jag är bortskämd, då har dem inte träffat Daizy. Hon får typ göra vad hon vill. Okej, hon får inte hoppa ut ur bilen när hon känner för det. Annars gör hon precis som hon själv behagar. Vill du lära dig att tigga? Då är Daizy den perfekte läraren. Vill du lära dig att vara självständig och skita i vad andra tycker och tänker? Ja, Daizy är den rätte även där.

Mamma, pappa, Robert och jag träffas var fredag hemma hos dem för en myskväll. Då äter vi ibland kebab (oftast blir det grillad kyckling och ostbricka), men iallafall, tror du nu att Daizy går snällt till sin korg så att vi kan få äta ifred? HELL NO! Vad gör mamma & pappa när vi ska äta kebab? Jo, dem beställer en STOR plastburk med kebab vid sidan om. Är det till då för någon som kanske vill ha lite extra kebab? NEJ! För det ska Daizy ha. Nu tror du kanske att Daizy väger sisådär 80 kilo. Hon har faktiskt endast 2 kilo i övervikt. Så är det, när Daizy är nöjd är vi andra i familjen också nöjda.


Daizy är trots allt vår PRINSESSA <3

Inga kommentarer: