2009/06/12

Packa pappas kappsäck

Kommer du ihåg när man var liten och försökte säga "packa pappas kappsäck" jätte många gånger i följd? Kom och tänka på det nu när jag ska paca ihop mina grejer som jag ska ha med mig. Mamma kommer och hämtar mig om en liten stund och jag sitter fortfarande i morgonrocken. GREAT! Måste ha med mig ombyte, smink, hårprodukter och allt annat smått och gott som kan vara bra att ha.

Skickade iväg innan ett litet uppmuntrande sms till Majsan som tr studenten idag. Vädret idag är som en höstdag. Blåsigt och regnigt. Himlen är nästan svart-grå och almänt dyster. Därför kände jag att ett litet pep-up sms var helt rätt.

Nu ska jag klä på mig och ge mig ut i ovädret. Tur att jag ska åka bil för det tycker jag är jätte mysigt att göra när det regnar, helst om det åskar och blixtrar också.

Inga kommentarer: