2009/06/10

Ghetto-Chic

Ja, det är någonting som jag inte är men som Tyra Bank är. Kollar just nu på "The Tyra Banks Show" och det handlar om womanizers. Är det bara jag som tror att han indiern egentligen är bög?

Det är kul att sitta och kolla på TV, speciellt på sådana program som man stör sig på. Känslan är enorm när man får utlopp för sitt hat på personerna som kommer fram på TV-skärmen. LOVE IT! Det får en att glömma sina egna vardagliga beskymmer.

Så vet jag ett bra program som man kan kolla på om man behöver få ut sin ilska? JA! "Våra bästa år" är ett klockrent program att sitta arg och frustrerad framför. Faan vilken terapi det programmet har gett mig. Jojo och jag ska förresten åka till USA (Eller Tyskland som Jojo säger) och panga Belle. Någon mer karaktär i serien som förtjänar att bli pangad?

Inga kommentarer: