2009/06/10

kiss-piss natt

Ja, en riktig kissig natt har det varit. Har sprungit typ.. 3 gånger på toan. Jag dricker inte ens?
Anyway, my lovely Jojo var och besökte mig igår. Alltid lika trevligt! Hon hjälpte mig att skapa denna blogg. Först blev jag medlem på blogg.se, men hallå, koder och komplicerat till max. Orka bli datanörd för att skriva ner lite tankar man har? Är skit nöjd att jag har lyckats lägga upp två bilder, mer ska det självklart bli.

Nu på morgonen har jag skickat iväg ett mail till citadellkliniken. 13 månader sedan operationen och jag ska gå på det sista återbesöket. Jag ska även diskutera med kirurgen om en eventuell storlek större samt en förminskning av vårtgårdarna. LOVE små vårtgårdar <3 haha. Vi får se helt enkelt hur det blir med det...

Peace, Bexxe

Inga kommentarer: