2009/06/11

Fullsmockad helg

Imorgon och fram tills på söndag är det fullt ös medvetslös. Jag ska:
  • Färga min utväxt (färgar mitt hår svart)
  • Hitta en snygg klänning
  • Gå på två studentskivor
  • Umgås med familjen

I min värld är det mycket. Stressen börjar sakta men säkert krypa sig på mig och tusen tankar flödar i min hjärna. Nu kom jag på ännu en sak som jag måste göra, shoppa presenter till studenterna! Hur kan jag ha glömt bort det? Ååh..

Grattis får jag väl säga till Majsan och Robin som tar studenten imorgon!!

Tyvärr kommer jag själv aldrig att få möjligheten att springa ner för kärnans trappor och sju gånger runt om Magnus Stenbocks statyn. Tur att jag inte är mycket för att springa överhuvudtaget. Den dagen jag är klar med min utbilning ska jag också supa som fan, om jag nu skulle vara 50+ är mindre relevant.

Inga kommentarer: