2009/06/13

lord have mercy

- "Hej. Vad skulle du kunna tänka dig att få i present...? Min fantasi har gått och lagt sig...
- "Sexleksak!!!"

Okej. Sexleksak. Så lät vårt samtal. Dildo. Buttplug. Tungvibrator. Mina tankar far hit och dit. Sexshop har jag ju, jodå, den är precis runt hörnet närma och bra. Klarar jag av att gå in där? Nej. Har jag någon gång varit inuti en sexaffär? Nope.

Det finns en enkel förklaring, jag anser att om man nu skulle behöva diverse filmer eller leksaker så kan man faktiskt beställa det över internet. Jag vill inte visa för andra (som inte har med det och göra) vad jag tycker om i sovrummet, eller vart man nu kan tänkas vara. Vad hände med det privata..?

Så vad gör smarta jag? Jo jag skickar iväg Robert såklart. Han har ingenting emot att gå in där som du kan förstå. Tvärtom, vilken kille vill inte ha en tjej som tvingar in honom i en sexbutik?

Nu har Robert handlat klart. Han ser sjukt nöjd ut. Överdrivet nöjd faktiskt. På golvet framför mig lägger han den svarta påsen och börjar prata om allt som fanns inne i affären. Han berättar att när han stog framme vid disken och skulle betala kom det en kille runt 25års åldern halvspringandes ut ur ett rum, la fram en film och en fjärrkontroll och sa "Tack så mycket, vi ses snart igen" till killen bakom kassan och skyndade sig fort ut. FINNS DET RUNKBÅS INNE I SEXAFFÄRER?! Nä fy fan, detta är bara för mycket information...

Inga kommentarer: