2009/08/31

Hårt men inte så svettigt

Hemma igen från gymmet. Fy fan vilket hårt pass Annika la upp för mig ikväll. Konstigt nog svettades jag inte lika mycket ikväll som innan men det tog emot mer än tidigare. På slutet skakade mina ben så jag skämdes (eftersom det syntes) och jag hade sura uppstötningar. Riktigt ont i huvudet har jag nu. Men vet du vad? Innan idag kände jag inte alls för att åka till gymmet eftersom min nattsömn har varit riktigt kass på sista tiden, MEN jag åkte dit ändå och det är jag glad över. Annika mådde mycket bättre idag, hon vet inte vad det var för fel men hon har känt så i kroppen tre gånger innan.

Robert följde med till gymmet! Han var jätte duktig och maxade inte så som han tränade innan då han var mer vältränad. Robert har gymmat och tränat thaiboxning för något år sedan så det är lite kämpigt för honom nu när han endast kan tahälften av den vikten som han tog innan. Så är det ju, man måste börja någonstans och det är på en låg siffra för att träna sig uppåt.

Tänkte lägga upp lite bilder från när jag klippte och färgade håret för två veckor sedan. Det kommer i nästa inlägg för nu måste jag äta någonting. Knäckebröd med ost. MUMS!

Inga kommentarer: