2009/09/01

UppfinningsBEXXE

Då blir det kräftskiva/födelsedagskalas på fredag hos min moster och hennes man. Först begravning och sedan party. På lördag? Party igen. Känner mig som 18 igen!

Förresten, Josse och Jojo är inte samma person. Josefine och Johanna. Så vet du det. Tänkte att det kanske är förvirrande att jag ibland skriver Jojo och ibland Josse men nu vet du det, två olika individer alltså.

Jag och Jojo ska ju ha filmkväll ikväll. Jojo var fast besluten om att vi skulle äta pizza också vilket vi kommer att göra. Det är inte i första taget som jag tackar nej till Ringstorps vitlökssås. Asså jag önskar att jag kunde ge dig ett smakprov här i bloggen men det går tyvärr inte. det hade ändå varit coolt att kunna skicka t.ex. dofter över internet. Typ om jag har köpt en ny parfym så kan jag lägga in doften här i bloggen och så skulle du kunna lukta hur parfymen luktar. Hade inte det varit fräckt?

Inga kommentarer: