2009/09/02

ONSDAG

Godmorgon!

Ligger nu i min säng och kollar på "the voice". Vaknade 07.00 i morse av att en jävla grävmaskin förde ett jäkla liv utanför fönstret. Inte bra, I N T E bra! Nu är jag skit trött men kan verkligen inte somna om. Olle Waller är på voice denna morgon vilket alltid är lika intressant. Josefine brukar ställa så otroligt idiotiska frågor som jag tycker att alla redan borde veta. Typ "håller en kondom för evigt?". IDIOT!

Känner att jag inte är på världens bästa humör idag. Det måste jag vara i eftermiddag för då ska jag till Landskrona på ett möte... typ... Lite frukost kanske gör susen? Lite yoghurt och müsli.. ? Låter smarrigt. Så får det bli!

Ska kanske hem till Jojo och kolla på en till film ikväll. Har jag skrivit att "män som hatar kvinnor" var jätte bra!! Filmen alltså. Det var jobbigt i vissa scener men jag tvingade mig själv att kolla på det för att sedan hyperröka efter de hemska scenerna. Har du inte sett filmen tycker jag att du ska se den. Skit bra förr att vara en svennefilm som annars brukar vara, hm, mindre bra.

Inga kommentarer: