2009/08/31

Monday

Godmorgon!

Efter helgen så behövde jag verkligen sova ut idag så det har gjort. Vid ett-tiden i natt vaknade jag av att magen krampade men efter att jag hade tagit två stycken ImodiumPLUS kunde jag somna om igen efter typ en timme. Tur att det var LondonINK på teven just då så att jag kunde försöka koncentrera mig på något annat.

Måndag idag! Det betyder gymmet ikväll och handla mat. Jag har fått ett sms av Annika, min pt, hon skrev att hon skulle komma till gymmet ikväll. Hoppas att det stämmer, jag tränar mycket bättre när hon är där eftersom allting är fortfarande så nytt.

Fy fasen alltså. I lördags innan vi skulle gå ut gömde jag min 500-lapp här hemma. Nu imorse hade jag glömt bort vart jag hade gömt den. Visst är det typiskt? Jag gömmer pengar för att ingen nnan ska få tag i pengarna, sedan har JAG glömt vart jag har lagt dem. Alltså gömt för mig själv. Skit bra det där! Som tur är hittade jag 500-lappen efter typ tre minuters letande. Sådan är jag. Jag hittar försvunna sakerväldigt snabbt.

Helgen var helt perfekt! Kräftskiva i fredags med familjen (bild kommer upp snart), utgång med Christine och Anna på lördagen occh igår var Robert och jag hemma hos mina föräldrar och åt pannkakor och slappade med en massa snacks. I lördags tog jag en bild på mig själv för att visa dig att jag verkligen inte kan ta bild på mig själv, det blir ALLTID misslyckade foton. Bara för att jag är så snäll ska jag ändå lägga ut bilden lite senare idag. Ska bara hitta min sladd...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: