2009/09/01

Få fast det sjuka aset!

"Nio fullbordade våldtäkter och två våldtäktsförsök har sedan 2006 inträffat på Söder i Helsingborg. Samtliga fall är ouppklarade och mycket tyder på att det handlar om en serievåldtäktsman.
Lars Ohlsson vid Brottsförebyggande rådet säger till Metro att det finns många likheter mellan fallen. Alla har ägt rum i samma område, vid samma tid på dygnet, och under liknande omständigheter.
Den senaste våldtäkten begicks för bara några veckor sedan, skriver Metro."

-------------------------------------------------------------

Okej? På söder i Helsingborg? VART på söder i Helsingborg?! Vilken tid på dygnet?! Under vilka omstädnigheter?! Jag bor på söder i Helsingborg och tycker att jag borde få mer information om detta äckel som våldtar kvinnor. Söder är relativt stort och det beskymrar mig att de inte säger vart exakt skitstöveln håller hus någonstans. Hur kommer det sig att polisen inte har fått tag på äcklet ännu? Nio fullbordade våldtäkter och två våldtäksförsök borde ju ge någon form av information om honom. DNA prov är ju ett starkt tips. Hur ser han ut? Ungefär hur gammal är han? NÅGON måste ha sett NÅGONTING. Fan alltså!

Jag kan inte tänka mig hur hans offer mår nu och hur de kommer att må resten av livet. Det enda jag hoppas på nu är att polisen (eller någon vanlig medborgare) antingen sätter honom i fängelse eller dödar honom. Bryr mig inte vilket det blir men fri ska han inte vara länge till! Äcklas något otroligt av att veta att han går fri och kan slå till när som helst.

Inga kommentarer: