2009/09/04

Fredag

Goooodmorgon!

GAH! 07.30 vaknade jag av att hela sovrummet inkl. sängen skakade av borrmaskinen utanför mitt fönster. Innan var jag irriterad på morgonen men nu var jag riktigt förbannad! Ilsken som jag var tog jag mitt täcke och kudde och gick ut i vardagsrummet istället. Precis när jag har lagt mig till rätta börjar någon att klippa gräsmattan utanför vardagsrumsfönstret. VEM SJUTTON KLIPPER GRÄSET 07.30?! Alltså okej jag jobbar inte natt och jag har ingen liten bebis men tänk dig de som har jobbat natt eller har ett litet spädbarn. Jisses alltså...

Begravning och kalas/kräftskiva ikväll. Pappa kommer och hämtar mig och Robert klockan 12.00. Det jag behöver göra till dess är att platta mitt hår, äta lunch, sminka mig och välja passande kläder till en begravning. Svart lär det nog bli.

Efter jag hade gymmat igår studsade jag in i duschen, kollade först på "unga mödrar". Låter kanske lite äckligt att jag inte duschade på en gång men vad fan "unga mödrar" är en gång i veckan! Sedan somnade både jag och Robert vid 22.00-tiden. det var därför jag inte uppdatera igårkväll. Idag har jag ätit en god frukost bestående av stekt bacon, stekta champinjoner, stekt ägg och citronvatten. Till lunch tänke jag äta kasslern som blev över från igår, keso och lite grönsaker till det.

Inga kommentarer: