2009/09/01

Tisdag

God morgon!

Har precis ätit frukost, ett stekt ägg och två knäckebröd fick det bli denna morgon. Inatt har jag sovit bra, vaknat några gånger men somnat om snabbt igen. Ingen träningsvärk idag heller! Lär väl komma imorgon.

I eftermiddag/kväll ska jag till Jojo och ha filmkväll med henne. Vi ska se "Hollywood gigolo" och KANSKE "Män som hatar kvinnor". Alltså gigolo är så jäkla komisk och rolig, har du inte sett den så tycker jag att du ska göra det.

Det slog mig precis att jag och Robert inte har varit hemma hos hans mamma och hennes man under hela sommaren. Inte en enda gång har vi varit där, då Mia och Magnus även har varit hemma. Det är helt sjukt med tanke på att de andra sommrarna har vi alltid varit där i flera veckor på en gång. Hm, denna helgen går det inte heller för jag ska förmodligen ut med Josse eftersom hon fyller 24 år (tror jag att det var). Brukar reta henne för att hon snart är 30 år och det är mega gammalt. Såklart är det inte det men det är roligt att retas.

Jädra tjatande på teven om att det håller på att bli kallare och att sommaren försvinner. Jaha? Hur länge har vi inte vetat om att hösten kommer efter sommaren? Orka gråta över det..

Inga kommentarer: