2009/09/03

Fullt schema

Så var det kolonin ja. Jag har fortfarande inte varit där och röjt undan i trädgården osv. Även om jag inte jobbar har jag ändå hela veckan planerad.

Torsdag: Gymma (så där går hela kvällen till det)
Fredag: Begravning och sedan hem till moster på kalas/kräftskiva
Lördag: Josse fyller 24 år så vi ska ut på kvällen och på dagen ska jag passa Daizy.
Söndag: KANSKE umgås med Jojo, KANSKE till kolonin?

Robert har en spelning i Malmö på fredag och en spelning i Örkelljunga på lördag. Tyvärr kan jag inte hänga med på någon av konserterna men det kommer fler tåg.

Kollar du på såpan "våra bästa år"? Jag har följt serien sedan Marlena var besatt av djävulen, Austin var tillsammans med Carrie och Sami försökte splittra deras förhållande och John miste sin första fru Isabella. Det är lääänge sedan, så där 12 år har jag kollat på denna speciella serie. Några andra program som jag gärna kollar på är Oprah, Tyra, Unga mödrar, Simpsons, 2½män och Family Guy. Vilka program kollar du gärna på?

Inga kommentarer: