2009/09/03

Ännu en brilijant idé

Nu har jag kommit på den perfektaste idén någonsin! Att tvätta kläder är inte jätte jobbigt men tar onödigt många timmar och det klädesplagg jag vill ha på mig har en ovana till att 99% av gångerna ligga i tvättkorgen. Så hur löser jag detta då? Jo, pappkläder! Det är skit bra. När jag inte vill ha på mig plagget längre för att plagget är smutsigt så slänger jag bara plagget i soptunnan istället för att slösa en massa dyrbar tid på att tvätta. Perfekt va?

Rent teoretiskt skulle detta aldrig fungera men det är en skön tanke...

Just nu sitter jag och kollar på "alla älskar Raymond" medans tvätten tvättas och tar mig ett glas citronvatten. Grävmaskinen har varit igång nu i tre dagar utanför mitt fönster och det ser ut som att det kommer att förbli så ytterligare i några dagar. Jag fattar inte riktigt vad de gör, varför gräver de en grop där? Tåls att ta reda på!

Inga kommentarer: