2009/08/30

Rolig lördag

Söndag idag.

Igår var en perfekt dag/kväll. Det var så himla kul att träffa Christine och Anna, personerna som jag träffade ute var roligt att träffa också. Det slog mig innan när jag åt frukost att jag inte tog en enda bild igår! Alltså hur korkad får jag vara egentligen. Jag träffar Christine MAX två gånger om året och när hon äntligen är här nere tar jag inte ett enda foto på henne. Det var ingenting som jag tänkte på helt enkelt! Typiskt också... Ville ha lite roliga bilder att lägga ut här på bloggen.

Robert och jag somnade vid tre tiden inatt och imorse vaknade jag klockan nio. NIO?! Dumma Robert som var uppe och drack vatten, det är så när jag har vaknat så kan jag inte somna om. Ibland kan jag men det är om jag är riktigt trött.

Idag ska jag förmodligen till kolonin och fixa lite. Vi har inte varit på kolonin på ungefär en månad så du kan själv tänka dig hur gräset och häcken ser ut. Källaren är inte färdigstädad ännu så jag ska kanske hjälpa pappa med det idag också. Först måste jag få liv i Robert... Igår drack jag fyra cider, Robert drack betydligt mer..

Inga kommentarer: